۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

تبلیغ ارزش‌ها امری مهم است / لزوم حمایت همه مسئولان از رسانه‌ها

تبلیغ ارزش‌ها امری مهم است / لزوم حمایت همه مسئولان از رسانه‌ها

اصفهان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ضروری است که تبلیغ ارزش‌ها و اطلاع رسانی در زمینه جبهه حق بیش از گذشته مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله اروجی صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست خبرگزاری مهر در اصفهان با بیان اینکه برای هر پست و مقامی در کشور خون ۷۲ شهید ریخته شده است، اظهار داشت: در هر پستی نیاز به تغییر و تحول و نفس تازه کردن افراد است اما باید از داشته‌های مدیران قبلی نیز در پیشبرد اهداف مجموعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و تبلیغ ارزش‌ها امری مهم است و باید فعالان این عرصه به خوبی تجلیل شوند، ادامه داد: حضور نیروهای جدید در این عرصه در کنار افراد با تجربه می‌تواند در این زمینه تأثیر گذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه درک درست از شرایطی که در آن قرار داریم می‌تواند چراغ اصلی مسیر ما باشد، اضافه کرد: این امر رسالت فعالان عرصه رسانه را صد چندان می‌کند.

جبهه حق و مکتب اسلام در هیچ دوره‌ای مانند امروز در اوج پیروزی و انسجام نبوده است

وی با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای مانند امروز جبهه حق و مکتب اسلام در اوج پیروزی و انسجام نبوده است، اظهار داشت: باید همه توان خود را بکار بگیریم تا راه درست را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام اروجی با بیان اینکه معرفی و شناسایی درست ارزش‌ها میدان نبرد است، تصریح کرد: این جنگ نابرابر است و باید بدانیم در حال حاضر که امام معصوم (ع) غائب است ما باید کاملاً برنامه ریزی شده عمل کنیم و اجازه ندهیم مسیر حق معکوس جلوه داده شود.

باید در راستای اعتلای کلمه حق و هدایت‌گری جامعه خستگی ناپذیر باشیم

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای اعتلای کلمه حق و هدایت‌گری جامعه خستگی ناپذیر باشیم، ادامه داد: نباید اجازه دهیم در عرصه تبلیغات و جنگ رسانه‌ای دشمن به پیروزی برسد و باید همه ابزارهای پیچیده را بشناسیم و بر آنها غلبه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بسیاری از ابعاد ابزارهای پیچیده تبلیغات و رسانه برای عوام مردم شناخته شده نیست، اضافه کرد: دشمن در این زمینه هزینه‌های زیادی را کرده و افسران جبهه حق باید واقعیت‌ها را برای مردم روشن کنند و مغلوب این میدان نشوند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه موظف هستند همراهی لازم با رسانه‌ها را داشته باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها خط شکنان عرصه تبلیغات هستند و باید حمایت شوند.

کد خبر 5121370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha